11 gru 2013

Najważniejsze by coś robić

Witajcie :)

Dzisiaj jest drugi dzień mojego bloga, moje dzieciątko zaczyna rosnąć heh ;D

Chcę wam dziś pokazać co wymyśliłam aby robić popołudniami gdy wracam po szkole a pogoda nie należy do zachęcających. Postanowiłam, że w tym roku nie będzie przed świętami leżeć i się zajadać stwierdziła, że muszę coś robić własną ręcznie dla rodziny. Aby móc trochę pieniędzy zarobić na prezenty ale i nie tylko.
Po dłuższym szukaniu w internecie znalazłam sposób na piękne choinki z piórek i stwierdziłam że spróbuje muszę się przyznać że pomysł okazał się genialny. Mam tyle teraz zamówień że nie potrafię się wyrobić :)



Do zrobienia takiej choinki potrzebuję:
  • klej na ciepło z pistoletu
  • blok techniczny A3
  • zszywacz
  • nożyczki
  • jedno opakowanie piór
  • koraliki
Sposób wykonania to zwijanie karki papieru w stożek i z szycie ją zszywaczem po czym sklejenie odstawiającej cześć papieru. Następnie obciąć tak brystol aby stożek normalnie stał na stole. Po otwarciu torebki z piórkami końcówki piórek obcinamy i dzielimy sobie na trzy kupki: małe piórka, średnie i duże. Zaczynamy kleić piórka od dużych i od samego dołu stożka ku górze. Kiedy mamy już całą zrobioną choinkę przyklejamy koraliki które służą jako bombki. Radzę brać w średnim rozmiarze koralki ponieważ małe nie będzie dobrze widać a duże będą za ciężkie dla piór.

Życzę miłego robienia ;)

4 komentarze:

  1. super sposób na długi zimowy wieczór
    pozdrawiam.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda czas miło przy tym upływa, oczywiście jeżeli osoba lubi takie zajecie. Po wykonaniu takiej choinki i wręczeniu jej komuś nie tylko my jesteśmy zadowoleni ale również osoba która otrzymała taki podarunek z rodziny. Bardzo ładnie się prezentuje jako stroiki na ławie.

      Usuń
  2. fajne choineczki!

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)