10 gru 2013

Początki bywają trudne

Hejka wszystkim ;)

No cóż powiem coś o sobie, nazywam się ... ( to będzie mój mały sekrecik) mówcie do mnie po prostu Blogerka107, możecie jakiś skrót nawet wymyślić w stylu Blogi czy coś.
Założyłam tego bloga by z wami się troszkę podzielić moimi przemyśleniami na różne tematy czy nawet opisać coś z mego życia.
Nie będę tutaj podawać żadnych imion ani nazwisk jeśli o kimś napisze to ta osoba będzie miała pseudonim.
A więc będę mówić wam o wielu sprawach, szanując każdego prywatność :)

A więc mi mniejszym otwieram ten blog i chce aby zatętnił życiem heh ;) nie no życzę miłego i chętnego wracania do czytania.

P.S. Trochę mi zajmie aby wszytko doprowadzić do dobrej formy wizualnej, dlatego proszę uzbroić się w cierpliwość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)