19 gru 2013

Tymbarkowo mi ;)

Dzisiejszy dzień zleciał mi bardzo szybko, miałam skrócone lekcje i skąńczyłam o 12:20. A jutro już do szkoły nie idę więc mam dłuższe święta ;) 

A oto kilka napisów z kapsli od tymbarków jakie posiadam. 

ITP..ITD
PAMIĘTASZ OSTATNIE WAKACJE?
BOSKO!
CZEKAŁEM NA CIEBIE...
NIE JEST ŹLE :)
PRZYTULMY SIĘ JAK KIEDYŚ
EWA WIEDZIAŁA, CO DOBRE
PATRZ NA ZNAKI
MASZ SWÓJ CEL?
CHODŹ, PRZYTUL MNIE :*
WYRWAŁEŚ MNIE :)
ZACZARUJ
DAJ ŁYKA! :)
KAŻDA MIŁOŚĆ JEST PIERWSZA
POMYŚL ŻYCZENIE
TRZYMAJ FASON
TYMBARK NIE ZAJĄC
JESTEM OZIĘBŁA - LODÓWKA
NIC NA POTEM
A MOŻE BY TAK ... TERAZ?
OTWÓRZ SIĘ NA ŚWIAT
MOŻESZ WIĘCEJ
POPIJASZ SOBIE?
WSZYSTKO JASNE
DA RADĘ
NIE BÓJ SIĘ MIŁOŚCI :)
JAK KOCHA TO POCZEKA
SIEMANKO
NAJLEPSZEGO!
TYMTYRYMTY
NIGDY O TOBIE NIE ZAPOMNĘ
DROGA WOLNA
TANIEC Z WIŚNIAMI
NIE BĄDŹ WIŚNIA!
ROZUMIESZ MNIE?
NIE MÓW ZA DUŻO ..
USZY DO GÓRY :)
TWARZĄ W TWARZ
OPCJA MISTRZ!
BRAK NAPISU
ODERWIJ SIĘ :)
ZABIERZ MNIE NAD MORZE :)
ZAOPIEKUJ SIĘ MNĄ
NIE ŚPIJ :)
NO ZADZWOŃ :)
JESZCZE CI SIĘ NIE ZNUDZIŁEM?


A wy też spotkaliście się z takimi napisami już?

1 komentarz:

  1. Miałam niektóre z tych napisów :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)