8 sty 2014

Ahhh te telefony

Dziś znów robiłam ciasteczka musli :) I wyszły jeszcze lepsze niż wczoraj! Na prawę polecam wam, ponieważ nie tylko frajda jest w ich robieniu ale również są dla naszego organizmu o wiele zdrowsze. Ja sama się przekonałam że od czasu do czasu można zjeść coś nie zdrowego w stylu frytki, pizza itp. Ale jednak nasz organizm potrzebuje witamin, błonnika. Wystarczy zjeść codziennie jedną łyżkę jakiś nasion, orzechów czy owoców suszonych.  Naprawdę polecam :) 































Od wczoraj moja przyjaciółka nie mogła się ze mną w ogóle skontaktować przez SMS-y co się dziś okazało że mój telefon dotykowy, który często chodzi do naprawy z plusa dał ją do osób zablokowanych a ja tego nie zauważyłam. Już był to mój drugi przypadek. 

Nowe telefony fajna rzecz ale ich wytrzymałość jest tragiczna.  



12 komentarzy:

  1. mi ostatnio zacina się dotykowy telefon, strasznie mnie to denerwuje, bo jak chce coś szybko sprawdzić to nie mogę.

    http://alutkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, starymi telefonami można było rzucać, a nadal działały. Aktualnie mam SE xperia x10 mini pro, i wszystko by było super, gdyby nie fakt że ciągle się zacina i stale nie mam sieci - przez co nikt nie potrafi się do mnie dodzwonić, a smsy przychodzą dopiero po dłuższym czasie. Szkoda gadać... Wszystko było kiedyś lepsze :) Teraz robi się byle jak, żeby szybciej się zepsuło i wydawało kasę na nowy sprzęt, bo na tym twórcy mają zarobek.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko się zmienia, cywilizacja idzie do przodu eh :(
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z Tobą ;D Fajny post!

    dzięki za komentarz kochana ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawda, ja mam dość juz stary telefon xperie x8 i nigdy nie był w naprawie a telefon mojego chłopaka był już 4 razy :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto % racji ! Ciekawy post :)

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś dotykowy telefon i miałam go 2 lata chociaż dużo wycierpiał, ponieważ z tysiąc razy leżał na ulicy, płytkach i innych powierzchniach, a także odwiedził toalete był naprawdę dobry, ale gwarancja minęła i koniec :( teraz mam normalny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na święta utopiłam mój telefon w kiblu. Teraz nie mam telefonu i całkiem dobrze mi się żyje, szkoda , że to stan chwilowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że nie chodziłaś tylko po domu i nie szukałaś go tylko się zorientowałaś od razu po tym wydarzeniu co się stało ;)

      Usuń
  9. haha, zawsze jak ktoś chce wrzucić mnie do wody to mówię, że mam telefon w kieszeni hahah :D
    Zapraszam do mnie, zaobserwuj jeśli Ci się spodoba a ja 100% się odwdzięczę :))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie ;) bronie swojego telefonu jak mogę :)

      Usuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)