9 sty 2014

Chłopak-> narzeczony -> mąż->

Witajcie!

Każda mała dziewczynka bawiła się kiedyś w dom, ślub. Jak stałyśmy się nastolatkami zaczęłyśmy o tym marzyć a teraz młode kobiety jak to ujmę "pragniemy" przejścia do kolejnego etapu życia. Jest to nasze marzenie z dzieciństwa jakie chcemy spełnić i nie czkać na to zbyt długo. 


Kiedyś rodzice wybierali partnera / partnerkę później zakochani mieli już prawo głosu a dziś? Ostatnio przyjaciółka opowiadała mi że jej Kuzynka będzie wychodzić za mąż żeby wziąć kredyt na dom! Po kilku dniach weszłam również do sklepu gdzie dwie kobiety z mężczyzną rozmawiają po wieku zauważyłam że są znajomymi i mężczyzna do jednej kobiety że gratuluje że niedługo żoną zostanie a ona odpowiada żę nie brała by ślubu gdyby kredytu nie miała by brać. 

To wszystko jest straszne co teraz ludzie wyprawiają, dla mnie ślub jest na zawsze przysięgam osobie że będę już z nią do śmierci a nie że będziemy mieć okazję na kredyt w banku. Przeraża mnie co ludzie teraz wymyślają. 




Jeden obrazek tak na śmieszno ;)


3 komentarze:

  1. Dodałam Cie przez listę czytelniczą :) bo nie masz gadżet obserwatorzy, ale jak dodasz to już ja się wyświetlę :)

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym dodała po prostu w bloggerze gadżet 'obserwatorzy' :) bo nie znam się na tych obserwatorach google+, większość osób ma standardowy obserwator :) daj znać jak dodasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. heh...ten ostatni obrazek jest świetny xD

    obserwujemy?^.^
    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)