18 sty 2014

Facebook a życie

Z ostatnim czasie coraz bardziej staje się popularny Facebook, a student który to wymyśli jest miliarderem. 
Uważam że dobrze że są portalu gdzie można porozmawiać ze znajomymi ale uważam że niektórych przerosła już wolność na tym portalu. Dodając różne komentarze zdjęcia one zostają już w internecie na zawsze a kiedy będziemy starać się o pacę i nasz pracodawca wpisze w Google nasze imię i nazwisko, to u wielu osób może się z dziwić jakie informacje zobaczy na pierwszej stronie i to nie koniecznie te dobre. 




Prywatność w naszym życiu jest najważniejsza i niekiedy ją ludzie za bardzo ujawniają innym, kiedyś mogą o niej zatęsknić.  

7 komentarzy:

  1. dokładnie! Powinno się myśleć co się dodaję do internetu.
    obserwuję i będę wpadała częściej :)

    http://cukiereek33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Facebook to dzisiejszy narkotyk ludzi młodych którzy są do niego przywiązani i myślę że ciężko było by mi odstawić go na miesiąc bo gdy rano sie budzę pierwsze co robię to zaglądam na fejsa i patrze czy nikt nie dodał żadnego fajnego posta . Lecz prywatność zachowuje dla siebie nie pisze bzdur co dziś jadłem czy mam dobry dzień czy zły . Wnioski wyciągam takie że można życie wirtualne pogodzić z wirtualnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyba chodziło o życie realne pogodzić z wirtualnym ;)

      Usuń
  3. my mieliśmy ostatnio w szkole wykład o właśnie dodawaniu materiałów na facebooka itp, daje do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń

  4. ciekawy post :)
    zapraszam do mnie i proszę o klikanie w link SHEINSIDE i AUPIE, to dla mnie bardzo ważne! :D


    http://fashionable-sophie.blogspot.com/2014/01/jeans-jacket.html?

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten post bo mówi prawdę, zgadzam się z tobą w tej kwestii.
    zapraszam do mnie:
    http://maia-maj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety to prawda...., fajny blog

    w-rupieciarni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)