24 sty 2014

Książę z bajki

My kobiety uwielbiamy szukać czegoś czego nie ma i niestety zazwyczaj są to informacje które sprawią że popadniemy w zamysł melancholii i będziemy mieć jeszcze większy ból głowy niż przed szukaniem problemu. Ale również często nie zobaczymy czegoś bardzo ważnego. Mówię o miłości dzisiejsze młode kobiety jak i ja :) jesteśmy niestety pozbawione bardzo ważnej rozwagi w czasie wyboru między mądrym grzecznym chłopakiem który na pewno w przyszłości da nam szczęście i zapewni dach nad głową oraz nie zdradzi nas dla pierwszej lepszej no albo pięknej uwodzicielki wolimy wybrać faceta który jest arogancki uwodzicielki i strasznie nas irytuje. Pytanie tylko dlaczego? W sumie może przez te filmy i książki albo po prostu na tym teraz świat się opiera czym bardziej ryzykowne tym bardziej podniecające. 




Wiele jest odpowiedzi ale patrząc na naszych mężczyzn dziewczyny obudźcie się!!!  Fakt może czasami albo częściej niż czasami się kłócicie i według was nie mają romantycznego gestu ale przecież zwykłe leżenie na łóżku mały pocałunek w usta tak leciutki jak powietrze otarte o nie przecież to też jest romantyczne a częściej od pokazywania miłości jak bardzo jesteście dla nie go warte jest ich zwierzenie z problemów to one sprawiają że czujemy się potrzebne i kochane a przede wszystkim że oni nam ufają. 











7 komentarzy:

  1. Wybór faceta jest związany z naturalnymi preferencjami dziewczyny i nie prawda że spokojny słodki facet zapewni nam dach nad głową itd. To też zależy od faceta. Ja jestem np kobietą która przy takim facecie by się nudziła. Nie jestem typem romantyczki. Po za tym nie można dzielić facetów na takie dwie kategorie, bo to stereotyp.
    A wytłumaczyć to można w prosty sposób, bo wartościowych facetów docenia się jak się do tego dojrzeje, to samo faceci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważasz że jeszcze do tego nie dojrzałam no cóż nie każdy musi się zgadzać z moim zdaniem lecz uwierz mi wiele rzeczy już widziałam a jeszcze więcej słyszałam i nie były to bajki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Madry post c:
    Kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog <3
    kiniaa-kingaablogspot.com jeśli chcesz zaobserwuj a ja odwdzięczę się ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do VBA!
    http://majaandmajaa.blogspot.com/2014/01/jestem-znowu-pod-wrazeniem-poniewaz.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz naprawdę fajnego bloga :) Ja dopiero zaczynam czy moge liczyc na twoje wsparcie ? ja juz obserwuje ! :) moze i ty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥♥♥♥ Fajny wpis, zapraszamy do siebie zostaw po sobie jakiś malutki śladzik jakim jest obserwacja bądź komentarz. ♥♥♥♥ http://clarrieandcarrie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)