4 sty 2014

Nowa spódnica

Witajcie ;)

Dziś rano mama mnie obudziła i razem gdy się uszykowałam pojechałyśmy do miasta. Kiedy chodziłam po targu szykując jakiś ładnych rzeczy nic mi nie wpadało w oko, do czasy gdy zobaczyłam tą sukienkę. 




Od kiedy ją zobaczyłam i przymierzyłam wiedziałam, że muszę ją kupić ;) 

Wiem że zdjęcie nie należy do najlepiej zrobionych ale robiłam go jak najszybciej.

Kolejna moda która wchodzi to zamiast wstawek skórzanych teraz będzie o to taka krata :) 

A jak wam się podoba?

12 komentarzy:

  1. Teraz prawie wszędzie widzę ubrania właśnie z takim wzorem. Na wieszaku niezbyt mi się podoba, ale jak już przymierze to jest jsbsjbsj :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj "dziwne" ubrania zaczynają się mi podobać po przymierzeniu, może dlatego kocham tak przymierzać ciuchy ;)

      Usuń
  2. śliczna jest ta spodnica
    chodz zdj jak sama powiedziałaś jest robione na szybko to i tak widać że spódnica piękna :3
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest fenomenalna! Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim piękna– czego chcieć więcej? Czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci za tak miłe słowa! Nie wiesz nawet do jakiego uśmiechu mnie teraz doprowadziłaś :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna spódnica :) Choć ja raczej rzadko zakładam coś innego niż spodnie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja należę do osób które strasznie lubią chodzić w sukienkach i spódnicach :)

      Usuń
  5. Super piszesz , świetny design bloga , piękna spódnica , czego chcieć więcej ? :*
    Obs za obs? : slodkieslodkieczary.blogspot.com
    Zapraszamy również na fanpagea będzie nam miło jak polubisz :) : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)