2 sty 2014

Wiele pracy

Już po wolnym a tak szybko czas mi leciał z pewnością wam też :) 

Teraz czeka mnie dużo pracy, od nauki i odrabiania lekcji po bardziej przyjemniejsze rzeczy jak napisanie w moim cudownym pamiętniku który widać na zdjęciu i robienie na drutach szaliku mojemu chłopakowi. Przy tej całej pracy popijam ciepłe kakao i mam nadzieję że dziś z większością lekcji się wyrobię i wieczorem napiszę wam jak mi z tym wszystkim poszło :)


Szukam również ciekawe blogi do obserwowania, wiec jeśli prowadzicie jakiś wysyłajcie linki w komentarzach jeśli zaciekawi mnie będę do was stale zaglądać ;) 

3 komentarze:

  1. Łał robisz na drutach :) chętnie zobaczyłabym jak Ci to wychodzi ja zapewne nie miałabym cierpliwości do tego typu prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. nie wiem czy wiesz ale masz włączoną weryfikację obrazkową , myślę że jej usunięcie ułatwiło by pisanie komentarzy na twoim blogu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Oo chciałabym sie nauczyć robić na drutach! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)