22 kwi 2014

Sława

Kiedy przyjechałam do domu od razu zabrałam się za obowiązki jakie na ten dzień miałam zrobić, po czym gdy w czasie odpoczynku położyłam się na łóżko zasnęłam i obudziłam się wieczorem, hahha :)
Wstawiam dziś wczorajsze zdjęcie ze Sławy gdzie byłam tam z chłopakiem, na prawdę zrobił mi niesamowitą niespodziankę, że mnie tam zabrał. Akurat udało się tam zajechać kilka minut przed zachodem słońca, więc mieliśmy taki romantyczny nastrój! Oczywiście przez cały czas nie potrafiłam odłożyć aparatu i wszędzie robiłam zdjęcia :)





Nagrałam również kilka filmików ale to już pokarzę wam w innych postach. 
Dobranoc!

2 komentarze:

  1. jakie to romantyczne...
    Obserwuje i liczę na rewanż

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny blog <3
    Zależy mi, żebyś zobaczyła mój pierwszy filmik.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)