27 kwi 2014

Smak dzieciństwa

Witajcie!
Dziś miałam trochę obowiązków do zrobienia a później mój chłopak zrobił mi niespodziankę i zabrał mnie razem z kuzynką w spontaniczny wyjazd do Wrocławia.
Pierwsze co to były odwiedziny w McDonald a później pojechaliśmy do wesołego miasteczka! Dawno tak się nie bawiłam i nie pamiętam kiedy ostatni raz jeździłam samochodzikami na prąd tak się uśmialiśmy w trójkę że nie mieliśmy siły wstać ;) Następnie poszliśmy pochodzić po rynku Wrocławia i do klubu posiedzieć. Kilka minut temu wróciliśmy, dlatego już kończę bo zaraz idziemy spać ;)





A wam jak minęła sobota?

1 komentarz:

  1. ja też chcę ! Kocham wesołe miasteczka!

    http://Fidanzataa.blogspot.com
    może obserwacja? - zacznij

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)