27 kwi 2014

Święty Jan Paweł II

Dziś wiele osób razem ze mną czekaliśmy na ten niesamowity dzień. Wreszcie polski papież jest uznany świętym, to cudowne uczucie że możemy się modlić do niego i zwracać się jako święty, choć tyle rzeczy ile on zrobił dla ludzi to już od razu wiadomo było że jest to niesamowity i wielki człowiek od młodych lat.
Data 27 kwietnia 2014 rok to jest najcudowniejsza data i warta do zapamiętania. Jeszcze nigdy nie było aby dwóch papież kanonizowało się na świętych i to w czasie kiedy robią to papież i były papież, czyli Franciszek i Benedykt XVI





Mój dzień dziś strasznie szybko mijał, można powiedzieć za szybko! Oczywiście nie za bardzo się na jutro przygotowałam, no cóż mojego chłopaka robota ;) Ale nie narzekam dam radę. A teraz już lecę.

1 komentarz:

  1. nie za bardzo go pamiętam , ponieważ miałam 4 lata gdy umarł , więc nawet za jego życia nie za bardzo kumałam o co kaman

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie w którym do wygrania jest dowolna rzecz z rosewholesale.com !
    http://fidanzataa.blogspot.com/2014/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)