30 kwi 2014

Wspomnienia ze Sławy

Cześć!

Dzisiejszy dzień strasznie szybko mi mija, pokosiłam dziś trawę u mnie na podwórku i częściowo lekcję już odrobiłam. A w szkole było mało osób z powodu prób poloneza na przedstawienie jakieś w rynku, tak więc na lekcjach mieliśmy luzy ;) Jutro rano będę jechać do Michała na całe 5 dni ;) juhu wreszcie dłużej razem.
Planujemy gdzieś razem pojechać ale oczywiście na spontanie, bo to nam najlepiej wychodzi :)
 W tej chwili przeglądam nasze zdjęcia ze Sławy i znalazłam filmik i chcę wam go pokazać.


video

Na filmie słychać mnie i Michała jak prowadzimy rozmowę ;)
Mam nadzieję, że podobał wam się filmik.

3 komentarze:

  1. bardzo ładny widoczek :D
    wspólna obserwacja ? zacznij i zostaw u mnie komentarz a od razu się odwdzięczę :) http://ireth1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochana ;** Śliczne zdjęcia i post, pisz takie częściej ♥ A przy okazji, może Obs=Obs? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj ♥ juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za bardzo miły komentarz :)) Obserwuję :))

    Zapraszam na nowy post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)