1 maj 2014

Pierwszy maja

Witajcie ;)

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam od podróży do ukochanego ;) A kiedy już przyjechałam spędziliśmy razem trochę czasu, a następnie poszliśmy na grilla do jego rodziny. Wieczorem stwierdziliśmy, że gdzieś razem pojedziemy i w ten sposób znaleźliśmy się w Głogowie nad Odrą. Jak zawsze robiłam zdjęcia wszystkiego czego się rusza i mnie zaciekawi, hahaha. Musiało to z boku zabawnie wyglądać.
Po odpoczynku nad wodą poszliśmy na ognisko do znajomych i bylibyśmy dłużej gdyby pogoda była dalej piękna, ale niestety nadchodziła burza która trwa do teraz.

A wam jak minął 1 maja?


A o to jedno ze zdjęć z dzisiejszego dnia.

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę! Mój ukochany nie mieszka w Polsce i choć niedawno się widzieliśmy to minie troszkę czasu zanim dojdzie do kolejnego spotkania... A ja swoją majówkę spędziłam ucząc się, bo od poniedziałku mam matury. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny widok :)
    _____________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)