3 maj 2014

Wieczorny kocnert

Właśnie wróciłam do domu i zdążyłam się umyć.

Weszłam wam napisać, że miałam bardzo pozytywny wieczór! A wynika to z koncertu Natalii Szroeder, który był znakomity. Jeszcze nie byłam na tak cudownym koncercie. Dużo mówi do publiczności oraz daje mikrofon do śpiewania dzieciom które stały pod samą sceną i za każdym razem głośno dawały o siebie znać. Podczas śpiewania kucała do nich i czekała żeby zrobili jej zdjęcie albo patrzyła się do telefonu przez chwilę kiedy ją nagrywali.
To jest prawdziwa gwiazda, rozdając autograf czekała do ostatniej osoby!




Na dziś to tyle, przepraszam za taką kiepską jakość ale mój aparat po zmroku tak funkcjonuje.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam Natalię :)
    Zazdroszczę koncertu :D
    Zapraszam do siebie - cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki! x

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno było świetnie! ;)

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiłas na mnie dobre wrażenie :))


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już obserwuje teraz Twoja kolej ;)
    greetingfrompoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)