28 cze 2014

Cudnie

Cześć,
Ja właśnie mam trochę chwili aby tutaj zajrzeć i do was na pisać. Dzisiejszy dzień dość późno zaczęłam bo dopiero o 13:00 wstałam! Ale to przez to, że położyłam się spać koło 4 rano. Dziś z moim chłopakiem postanowiliśmy postawić na sport. I od razu po śniadaniu pojechaliśmy na basen gdzie było cudownie, mogłam sobie długo posiedzieć w saunie. Zazwyczaj jest to dla mnie największa przyjemność i atrakcja. Po obiedzie i chwili odpoczynku zebraliśmy się i razem jechaliśmy rowerami do mojej przyjaciółki, która była pozytywnie zaskoczona naszym spontanicznym spotkaniem.



Dzisiejszy dzień jest cudowny a jeszcze się nie skoczył! Ale teraz już uciekam bo idziemy razem oglądać jakiś film.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)