30 cze 2014

Zbiór truskawek

Cześć.

Dzisiejszy dzień mogłam zacząć od śniadania z moim skarbem :) Ale później ruszyliśmy w swoją drogę, ja do miasta on natomiast do siebie do domu. Zobaczymy się dopiero w sobotę popołudniu. Dzisiejszy dzień zleciał mi naprawdę bardzo szybko byłam w biurze rachunkowym gdzie jutro rozpocznę swój wakacyjny staż. I nie mogę się już tego doczekać!
Po południu zaczęły się u mnie w domu zbioru porzeczek dlatego teraz będę miała napięty swój grafik . Wiele jednak ludzi mówi, że czym więcej pracy tym szybciej człowiek się ze wszystkim upora, i u mnie jak najbardziej się to z sprawdza :)
Byłam zbierać truskawki na placek i mile mnie zaskoczyły bo nie tylko było ich wiele, ale również były bardzo duże i soczyste :)



2 komentarze:

  1. Ciekawie napisałaś ten post :) I bardzo ładne zdjęcia 
    Zapraszam Cię do mnie :) Może jak Ci się spodoba to ZAOBSERWUJESZ ?
    ( oczywiście się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, staram się ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)