8 lip 2014

A bumus pospolitus

Nie mam kiedy od wczoraj poszukać inspiracji na dobrego posta. Wszystko przez to, że co jakiś czas u mnie w domu jest wyłączany prąd z powodu burzy.

Dziś chcę napisać o osoba skrytych bojących się opinii innych na swój temat. Często takie osoby są nawet przedmiotem śmiechu w grupach towarzyskich.
A przecież to są bardzo uczuciowe i inteligentne osoby, lecz najczęściej skryte, nie śmiałe, które nie wiedzą, że potrafią coś naprawdę dobrego z działać, lub po prostu się boją i nie potrafią przezwycieżyć własnego strachu.

Dlatego warto pomagać takim osobą, one na pewno wam się odwdzięczą choćby uśmiechem co jest bezecny  ;)



2 komentarze:

  1. Kochana! Bardzo Ci dziękuje za komentarze i cieszę się, że lubisz czytać moje krótkie wypociny:)! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo dużą radość mi sprawiłaś, że weszłaś do mnie i napisałaś mi komentarz, Dziękuje!

      Usuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)