16 lip 2014

Biżuteria

Jest znane powiedzenie, że : Szata zdobi człowieka .
Ja uważam, że najlepszym przyjacielem kobiety powinny być dodatki pod postacią biżuterii, pasków. No cóż moją miłością są różnego rodzaju bransoletki jak i naszyjniki. Mam ich mnóstwo!  ;) Ale jak każdej kobiecie jest mi zawsze za mało :D

Choć należę do umysłów ścisłych próbuje jednak być kreatywna i stwarzać własną biżuterię aby móc ja w swoich stylizacjach wykorzystać, jak również jest możliwość kupna u mnie danego modelu ;)

Ostatnio z nudów postanowiłam stworzyć bransoletki z koralików, oto one:





2 komentarze:

  1. Ta bransoletka na dole jest śliczna :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Bardzo mnie to cieszy, że komuś się podoba ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)