24 lip 2014

Deszczowa pogoda

Witajcie :)

Wiele ludzi dziś pewnie narzeka na pogodę, że cały czas pada, że pochmurno i nie ma słońca. Ja wychodzę z założenia, że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. I może cały dzień pada, ale deszcze przecież jest potrzebny aby rośliny rosły, a to że nie ma słońca dziś to przynajmniej nasza skóra odpocznie i przygotuje się na kolejne opalanie :)
Chcę wam pokazać, że deszcz jest przyjacielem osób, które lubią mieć niezwykłe sesje. Miłego oglądania życzę ;)






















Miłego dnia życzę! 



12 komentarzy:

  1. Mmm,zrobic takie zdjęcia ;p
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że są cudowne :) A najlepiej jeszcze w dobrym towarzystwie, to dodatkowo jaka zabawa!

      Usuń
  2. Czasem deszcz może być inspiracja do wielu nowych pomysłów :D . Piekne zdjęcia :). Kto robił ? :D

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zdjęcia są akurat z internetu. Ja na swoją taką sesję będę się wybierać ;)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam dni kiedy jest ciepło, a pada lekki deszczyk! ^.^

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest cudownie a przede wszystkim to świeże powietrze!

      Usuń
  4. deszcz jest przyjacielem, jeśli jest łagodny, ciepły jak w lecie :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog - zapraszam do obserwacji

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)