4 lip 2014

Lokata

Najlepiej porównać lokatę do przedmiotu, nam kobiet bardzo ważnej, a mianowicie do szafy na ciuchy ;) Prawo ekonomiczne nam mówi: czym więcej wkładasz tym lepiej nam procentuje.
 No właśnie! Dokładnie jak z nami kobietami. Czym więcej kupujemy i wkładamy do naszej szafy tym bardziej ona nam procentuje (nie tylko w tym, że większy wybór ciuchów, a i tak pierwsze słowa po otwarciu: "rany i znów nie mam w co się ubrać ;) "Owszem ja też tak mam co dziennie, dlatego znalazłam już sposób zawsze wieczorem szykuje zestaw ubrań na jutro, zawsze o tą godzinę mogę dłużej pospać".
 Ale czym większy wkład daje nam większy zysk no i oczywiście kolejny poważny argument do kupna kolejnej ale tym razem o wiele większej szafy lub zrobienie garderoby!

Powodzenia Dziewczyny!


2 komentarze:

  1. Fajne porównanie do lokaty. ;) U mnie mam to samo Nigdy nie wiem w co się ubrać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż to problem chyba każdej prawdziwej kobiety ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)