7 lip 2014

Nie potrzebuje skrzydeł by latać!

Witajcie kochanie!

Nastał już kolejny poniedziałek, tak wiem większość populacji nie lubi tego dnia ;) Ale w sumie dzień jak co dzień, a raczej dzień który co tydzień coś rozpoczyna, więc nie bójmy się go tak, a wręcz go zaakceptujmy i polubmy.
Mój poniedziałek przyniósł mi pewien malutki pomysł i chcę go wnieść w mojego bloga.
Aby wam pomóc z przeżyciem poniedziałku, spróbuje sprawić mottami, różnymi hasłami lub cytatami. Żeby poniedziałek był waszym głosem na dany tydzień.


Hasło na ten tydzień:



NIE potrzebuje skrzydeł by latać - ale ludzi dzięki którym nie upadnę. 


  1. Irytuje mnie to, że dzisiejsi ludzie szybciej skrytykują innych niż sami zrobią coś dla nich. 
  2. Dlatego TY nie patrz na nich dąż do tego co pragniesz i o czym marzysz, a pewnego dnia osiągniesz to!
  3. Zastanów się kogo masz zawsze przy boku, poproś go aby Cię wspierał i aby nigdy nie pozwolił Tobie zwątpić w siebie. 
  4. Uszy do góry, I DZIAŁAJ!!!





2 komentarze:

  1. Dobra motywacja, spisana i już wisi u mnie na tablicy :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromnie miło dziękuje! ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)