27 lip 2014

Niespodzianka

Witajcie!

Wczoraj nie udało mi się do was napisać, ponieważ popołudni pomagałam mamie w ogrodzie plewić chwasty, aż do wieczora. Kiedy skończyłam i miałam iść do domu, zobaczyłam że ktoś do nas idzie. Był to mój chłopak! Bardzo się ucieszyłam ponieważ cały tydzień mówił mi, że w ten weekend się nie spotkamy. Zrobił mi ogromną niespodziankę - i tak cały wieczór spędziłam w jego ramionach :) -.

A dziś zajęłam się dla odmiany porządkami w domu oraz odwiedziliśmy moją przyjaciółkę. Spotkanie było bardzo udane z czego bardzo się cieszę :D




A wam jak rozpoczął się weekend?

9 komentarzy:

  1. Hej właśnie zostałam oberwatorką Twojego ślicznego bloga!:) Zajrzyj do mnie, będę wdzięczna jeśli dołączysz do grona obserwatorów mojego bloga:)
    www.justylina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, każdy obserwator jest dla mnie bardzo ważny :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny strój :d Super butki :) . Już dodaje do obserwowanych :d .
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gorgeous look<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, taka niespodzianka to najlepsza niespodzianka ever :) Ja grillowałam rodzinką i potem z przyjaciółmi ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niespodzianka się udała a ja nic się nie spodziewałam!

      Usuń
  5. Takie niespodzianki są zdecydowanie najlepsze :D
    Masz piękne zdjęcie w nagłówku !! <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)