23 lip 2014

Odnowa

Wczorajszy dzień był odpoczynkiem dla duszy - no,  i trochę dla ciała, aby moja skóra złapała kilka promieni słońca ;)-. Dziś zaczął padać deszcz, choć nadal jest ciepło! Z czego jestem bardzo zadowolona :D

Jestem kobietą a są trzy rzeczy, które na prawdę nas uszczęśliwiają, a więc:
  • zakupy  - Zaliczone dziś byłam XD 
                               Choć w niedziele sobie przyrzekłam, że robię sobie przerwę od wydawania pieniędzy                                     na ciuchy, no ale nie dałam rady. 
  • Pielęgnacja ciała - dziś malowałam paznokcie, mogłam poruszyć swoją wyobraźnie a zarazem się odprężyć.

  •  Kochający mężczyzna przy boku - no cóż moje kochanie mieszka ode mnie 115 km więc możemy się widzieć w weekend - dlatego ten jeden punkt dziś nie mogłam spełnić.



A oto moje dzisiejsze dzieło :) 


Mój dzisiejszy zestaw do pomalowania paznokci. 


6 komentarzy:

  1. Zakupy zawsze mnie relaksuja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest cudowne, a jeszcze jak można trochę poszaleć :) mmmm

      Usuń
  2. W stu procentach zgodzę się z tymi trzema rzeczami, które wymieniłaś! :)

    http://natforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)