2 lip 2014

Oszczędzanie

Od niedawana zaczęła być moda, w jaki sposób można dodatkowo zarabiać jak i oszczędzać pieniądze.
Wiele jest regułek w internecie wystarczy wpisać do wujka google ;) Niektórzy twierdzą, że aby oszczędzać trzeba odkładać pieniądze w miejsce gdzie jest jakiś procent (np. lokatę) aby środki mogły się powiększać. Natomiast inni uważają, że w dzisiejszych czasach nie ma z czego już odkładać pieniędzy.

Ja należę do osób które kochają zakupy! Uważacie, że potrafię oszczędzać? 
Naturalnie! Dla mnie oszczędzanie pieniędzy to kupienie ukochanej bluzki na wyprzedaży. Nie tylko w tedy staje się naj najszczęśliwszym osobnikiem pod słońcem ale wiem, że długo na nią czekałam i mam do niej ogromny sentyment :)
Uważam, aby oszczędzić trzeba na początku trochę wydać, tak to nie pomyłka :) Stare niepotrzebne ubrania można sprzedać i w ten sposób zyskać trochę zaskórniaków na nowe. Tak więc życzę wam powodzenia.


Pamiętajcie każdy oszczędza ale na swój sposób!

4 komentarze:

  1. Masz ciekawe przemyślenia na temat oszczędzania, ja mam zupełnie inne ale podoba mi się to w jaki sposób na to patrzysz

    zapraszam http://nicola-nik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam każdy inaczej oszczędza i każdy inaczej patrzy na to ale najważniejsze aby w jakiś sposób zaoszczędzić. Cieszę się, że należysz do osób które myślą inaczej niż ja ;)

      Usuń
  2. Ja również kocham zakupy i też czekam na promocje, a co do sprzedawania ubrań to nie wiem dlaczego, ale mi jest zawsze ich szkoda ^^ Jestem takim chomikiem i trzymam wszystko :) Super post :)
    > BLOG <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wiele mam takich rzeczy z którymi za nic się nie pożegnam! ;) Choć czasem przychodzi taka pora, że trzeba się z niektórymi pożegnać ;)

      Powodzenia!

      Usuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)