30 lip 2014

Spódnice

Witajcie
Dzisiejszy dzień mija mi bardzo, ale to bardzo szybko!
No cóż, mój komputer jak kobieta ma swoje lepsze i gorsze dni, i niestety dziś był ten drugi. Próbowałam sprawić aby choć trochę szybciej zaczął chodzić lecz bez rezultatu.

Chcę wam zaprezentować spódnice, które weszły w moje serce - i wyjść nie mogą jakoś - ;) I z pewnością z biegiem czasu i znalezieniu właśnie tej jedynej kupię sobie spódnice tiulową. Które są bardzo kobiece i przypominają mi uproszczoną wersje kopciuszka :) Uwielbiałam tą bajkę!
A więc nie przedłużając zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć. ...ah już nie mogę doczekać się własnej ;)

Tak wiec, miłego oglądania życzę :

 Pozycja numer jeden spódnica w zestawie z koszulą odłączona paskiem od siebie kilka bransoletek oraz torebka w podobnym kolorze co koszula. 




Druga stylizacja jest dla mnie cudowna, wszystko ze sobą idealnie gra, stwarza dla mnie wygląd Calineczki o poranku. Ubieram się wychodzę tak na miasto, a każdy wzrok wędruje właśnie na mnie. Buciki z kopciuszka - przepraszam że cały czas do tej bajki nawiązuje :) -.




 Trzecia pozycja to królowa śniegu, dlaczego? No cóż zdobienia na spódnicy przypominają mi płatki śniegu a do tego sweter z angory -milutki do ciała a zarazem idealnie pasujący- pasek i biżuteria łączą to w jedną całość. 






 Kolejne dwie stylizacje ukazują że te spódnice można ubierać na wiele sposób, a i tak będzie się przykuwać uwagę i czuć się pięknie! 



A co powiecie na dziewczyńskie stylizacje razem z trampkami? prawda że są urocze? :) Sama tak bym chciała pochodzić ;) Trampki to buty, które według mnie do większość ciuchów pasuje. - a jak nie to co z tego, moda jest do przełamywania lodów ;) -.



....








A na koniec coś specjalnego mała dziewczynka w tiulu! Jest słodka prawda? ;) 

10 komentarzy:

  1. Strasznie podobają mi się tiulowe spódnice na zdjęciach, jednak siebie w niej nie wyobrażam. Jak już kupisz dodaj koniecznie jakieś zdjęcia, może i ja wtedy bardziej się do nich przekonam.
    Buziaki :*
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na mojego nowego bloga: www.juliakorocinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnice są dosyć ładne . Jednak ja wole poste jakieś ołówkowe :) . Wole chodzić w spódnicy niż w spodniach :D

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spódnice są śliczne! *-*

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie, propozycja z koszulą bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są ! ;)
    zawsze chciałam mieć taką w swojej szafie *,*

    http://anilwords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnice tiulowe są bardzo kobiece i słodkie zarazem. Bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam:
    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, podoba mi się twój sposób pisania :)
    zapraszam http://happy-guitars.blogspot.com/ blog wbrew nazwie, nie tylko o gitarach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są szczególnie białe, takie delikatne i kobiece <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo śliczne są takie spódniczki w odpowiednim zestawieniu ;))

    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)