21 lip 2014

Walcz o swoje marzenia

Masz swoje marzenie o którym głośno nie mówisz żeby nie zapeszyć?
- Ja też takie mam. Często nachodzą mnie myśli, że mi się nie uda je osiągnąć.
Lecz po chwili dostaję głos w głowie, który mówi mi: Po to jest życie aby spełniać swoje cele i marzenia, i aby być szczęśliwym. 

Bo przecież to moje marzenie a życie bez marzeń, miłości i szczęścia jest smutne.
Dlatego nie ważne co ludzie powiedzą i jakie jest to trudne ale najważniejsze aby dążyć do tego i spełnić własne marzenie. Nawet jeśli bliscy wątpią w nas, to naprawdę warto tupnąć nogą i powiedzieć - NIE! -.

W tym tygodniu chcę abyś mogła bardziej uwierzyć we własne możliwości. Nie czekała do 30! Wiek nic nie zmienia, co do naszych marzeń. Z biegiem lat wielu ludzi zapomina co to radość z marzenia, dlatego warto od dziś już dążyć do nich.
 Czas szybko leci, a życie jest dla nas i naszych marzeń.

Więc wstań i ruszaj w świat! Już dziś zrób pierwszy krok do spełnienia marzenia! 




6 komentarzy:

  1. Masz rację, marzenia są ważne i warto do nich dążyć, jednak mimo wszystko nieraz choćby się bardzo chciało, za nic się nie da. brr..
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie da się całego spełnić, ale na pewno w jakiś sposób można. choć trochę się do niego przybliżyć.

      Usuń
  2. Zgadzam się z Tobą. Motywujący tekst. :)
    Zapraszam do mnie : http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko najgorzej kiedy spełnianie ich zależy od innych osób, np. rodziców, którzy niekoniecznie nam ich spełnianiu pomagają :P

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto rozmawiać z rodzicami, nie tylko o naszych problemach czy wątpliwościach ale również o marzeniach. Oni chcą dla nas jak najlepiej :)

      A jeśli jednak będą mieli wątpliwości, czy dasz radę to osiągnąć. To idź pod prąd i działaj sama!
      Powodzenia!

      Usuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)