14 paź 2014

Inspiracja

Witajcie :)

Dawno tutaj nie pisałam już - jakoś tak wyszło, bardzo dużo spraw mam teraz do załatwienia-. Postanowiłam utworzyć nową etykietę "inspirację", aby mieć wszystkie fajne zestawy w jednym miejscu :)
Nie tylko dla was ale przede wszystkim dla mnie, ponieważ uwielbiam czerpać inspiracje z różnych pomysłów ludzi.

Tak więc zapraszam do obejrzenia:


Z pewnością to będę musiała wykorzystać podoba mi się tu najbardziej zestawienie swetra z cienką sukienką o podobnej długości ;) 


Pasek i buty są tutaj tą kropką nad "i" to one dodają cały urok tej wizji. 

Jesienne dni połączone z bluzką z odsłoniętymi ramionami hmm.. tego jeszcze nie testowałam ale z taką inspirację będę musiała przetestować ;) 


Biała sukienka i zakolanówki to jest to! Uwielbiam takie zestawy są moim numerem jeden. 

Długie kwiecista spódnice i szpilki nie jest to zestaw dla nastolatek ale jest i tak w moim sercu :)  

Szalik który jest blisko twarzy i sprawia, że strój wydaje się taki ciepły - z pewnością jest - i te kozaczki za kolana na obcasie :) 

Jedyną rzecz którą jeszcze nie testowałam a sprawdzi się z pewnością w ciepłe jesienne dni to krótkie letnie spodenki i kozaczki :) 

2 komentarze:

  1. Odnośnie Twojego pytania na moim blogu:
    Pewnie, nie ma problemu! będzie mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja nr 1 i 2 bardzo fajna i w moim stylu. Ale spódnica w kwiaty rozwala system że tak się brzydko wyrażę.
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili i pozdrawiam
    Ania

    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)