20 lis 2014

Próbne egzaminy

Jutrzejszy dzień, będzie najbardziej stresującym dniem w całym tym tygodniu. Ponieważ w mojej szkole dla mojego profilu (technik ekonomista) są organizowane próbne egzaminy praktyczne. Boje się, no ale cóż nie wiem co będę mieć a stres najczęściej towarzyszy takim sytuacją życiowym.

Po skończeniu egzaminu będę musiała szybciutko wracać do domu ponieważ czeka mnie jeszcze jedna mniej miła sytuacja. A jest nią wizyta u lekarza. Muszę jechać na kontrolę z kręgosłupem, a to sprawia, że na samą myśl przechodzi mnie dreszcz po całym ciele!

Po wszystkich nie miłych i mniej miłych sytuacjach będzie najlepsza a zatem przyjazd mojego chłopaka :) Odliczam już dni od niedzieli na tą chwilę. No ale cóż nie widzieliśmy się już 1,5 tygodnia.








2 komentarze:

  1. Współczuje takiego zestresowania :/ Powodzenia na egzaminach :*

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wsparcie przydało się ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)