23 gru 2014

Stylizacje na święta

Nadchodzą nasze upragnione święta, a co z nimi idzie?
Odwieczny problem siedzenia godzinami przed szafą i zastanowienia się w co ja mam się ubrać?!
Oczywiście ten problem mnie zaczyna dotykać w chwili kiedy wszystkie ważne sprawy kończę wykonywać i wchodzę tak zwany świąteczny spokojny nastrój. Czyli dom posprzątany, prezenty ślicznie zapakowane, całe jedzonko zrobione ;) i choinka pięknie błyszczy.
Dlatego w tym roku poszłam po radę do wujka Google i sprawdziłam kilka propozycji, które będą mogły mi pomóc z doborem moich ubrań na kolację wigilijną.
Tak więc życzę miłego oglądanie :D



Uwielbiam kobaltowy kolor dlatego ten zestaw poruszył moje serce :) 




Krótka spódniczka i na to szeroki sweter jest super!!
Stylizacja elegancka a w dodatku luźna. 




Zestaw prosty i elegancki




Bardziej na luzie choć w tej stylizacji serce 
poruszyła mi urocza chusta jest cudowna ;) 


3 komentarze:

  1. Bardzo ładne zestawy.
    Zapraszam do obserwacji i komentowania postów :)

    hey-no-name.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają ;)

      Usuń
  2. 2 i 3 zestaw skradły moje serce *-*
    Obserwuję. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku! :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)