7 sty 2015

Pośpiech

Witajcie!
Dzisiejszy dzień będzie dniem, którego długo nie zapomnę ;) Rano kiedy miałam jechać do szkoły drzwi mi nie chciały się zamknąć od samochodu, więc musiałam dzwonić po mamę aby to ona mnie podrzuciła na lekcję. Po szkole wybrałam się na małe zakupy, na prawdę małe bo wydałam z jakieś 15 zł a kupiłam wszystko co potrzebowałam! Następnie kiedy jechałam na korepetycje to zrobił się tak ogromny mróz, że szyba zamarzła mi tak, że jechałam na wyczucie przez las bo nie miałam się gdzie zatrzymać, a w lesie się za bardzo bałam :)

Może nie wszystkie wydarzenia były miłe ale ja będę ten dzień wspominać długo i pozytywnie, bo w sumie nastawienie jest najważniejsze do danej chwili. A później są znakomite wspomnienia ;)


Dziś kupiłam:
-Kobaltowe kolczyki, dawno takie szukałam
-róż do policzek 
-pędzelek do różu 
- oraz różowy błyszczyk 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)