21 sty 2015

Studniówka

Witajcie!
Dawno tu nie zaglądałam, ale to przez to, że ten czas jakoś za szybko ucieka.
Obiecuje poprawę!

A więc tak zaczynając od bardzo ważnego wydarzenia, które w ostatnim moim życiu się odbyło, to studniówka. Przygotowywałam się do niej od września, na prawdę wiem, że to dziwne :) Ale wszystko musiałam dobrze zgrać ze sobą i muszę przyznać, że wyszło genialnie :)
Tak więc nie tylko wygląd był Git to jeszcze zabawa do białego rana.
Było miłą niespodzianką zobaczyć na swojej studniówce Darie Jaworską, która śpiewała z Enejem :) Razem z moim chłopakiem pogadaliśmy z nią z dwie godziny.
Studniówkę będę kojarzyła najbardziej z piosenką spowiedź księdza :)
Gdy weszłam na sale było miłym zaskoczeniem że cała sala jest ustrojona pod kolory mojej sukienki a w dodatku nikt iny nie miał sukienki w kolorze biskupim.

Długo będę wspominać moją szkolą imprezę, bo była niesamowita :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)