5 lut 2015

Ciężki tydzień

Dni bardzo szybko teraz mi lecą! Kiedy się spostrzegę już jest wieczór, mam bardzo mało czasu na odpoczynek. Pocieszający jest fakt, że jutro jest piątek ;) Choć będzie to mój najcięższy dzień w całym moim tym tygodniu. Czeka mnie wiele karkówek i odpytań ale bardzo mnie cieszy, że mój chłopak jutro ma mnie odebrać ze szkoły :D

Przez takie trudne dni nie przestaje myśleć pozytywnie i w szczególności nie poddaję się! Wiem, że jest ciężko ale to przez to że jest bardzo mało czasu do końca roku szkolnego (ja jestem w ostatniej klasie dlatego kończę już 24 kwietnia).

Tak więc życzę udanego wieczoru ja zmykam się uczyć  ;)


Jest to prezent, który dostałam na urodziny
mój własny naszkicowany portret :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)