16 mar 2015

Spełnione marzenie!

Witajcie ;)

Dziś chcę wam opisać spełnione moje największe do tej pory marzenie!
Otóż (pisze to niestety z opóźnieniem z powody braku dostępu do internetu) mój chłopak dnia 7 marca 2014 roku poprosił mnie o rękę ;) Data w sumie nie była przypadkowa, ponieważ 6 marca minęły dwa lata od kiedy się poznaliśmy :D

A było to tak:
Wybraliśmy się razem do kina aby spędzić wspólnie przyjemnie wieczór. Byliśmy na filmie 50 twarzy Grya, i uważam że film jest znakomity. Później mój chłopak postanowił od razu nie wracać do domu, tylko pochodzić sobie jeszcze nocą po Wrocławiu. Odwiedziliśmy dworzec PKP główny gdzie pierwszy raz się zobaczyliśmy, a następnie zabrał mnie na Wyspę Słodową. Długo po niej chodziliśmy, przechodziliśmy przez różne mostki ja zachwycałam się księżycem. Aż na jednym mostku przytulił mnie pocałował i uklęk :)
Nigdy tego nie zapomnę :*


Most na którym mi się oświadczył
była to 14 barierka. 


Wrocław nocą jest przepiękny. 

2 komentarze:

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)