15 maj 2015

Po ustnej maturze

        Dzisiaj o 9:00 miałam maturę ustną z niemieckiego. W nocy to może spałam z jakieś 3 godziny a tak to przewracałam się z boku na bok i myślałam jak to będzie. I czy uda mi się zdać na te 9 punktów (czyli wymagane 30%). Okazało się, że czym bliżej matury tym stres zaczął mnie opuszczać a ja zaczęłam być co raz bardziej opanowana i wiedziałam, że wystarczająco dużo się nauczyłam :D

        I z takim założeniem podeszłam do egzaminu, który dość szybko mi minął a wynik jest dla mnie idealny i bardzo jestem z niego zadowolona. Maturę ustną będę na pewno wspominać miło. Przez cały egzamin się uśmiechałam, ale to dzięki wspaniałej komisji którą miałam :)


Mój sposób na zapamiętania słówek do matury ;) 



Matura z niemieckiego zaliczona :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)