26 cze 2015

I miejsce w etapie regiolanym

Witajcie,
Przez ten rok postanowiłam zabrać się za napisanie moje biznes planu, który dotyczył konkursu z banku spółdzielczego Talentowisko "inkubator szkolnych biznesów". W mojej pracy było wiele zlotów i upadków ale nie podawałam się i dążyłam powoli ale do celu.

Dzięki mojej wytrwałości udało się!

Zajęłam I miejsce w etapie regionalnym Dolnośląska z czego się bardzo ale to bardzo cieszę. Dostałam jeszcze więcej motywacji i siły na kolejne konkursy ale również mam teraz więcej pewności siebie, co mi pomoże przy szukaniu mojej pierwszej pracy ;)


O moim projekcie napisano: Jak podkreślał wiceprezes Zarządu Marcin Żmijewski, projekt Małgorzaty był przygotowany profesjonalnie i przemyślany w najdrobniejszych szczegółach, dlatego zdobył tak duże uznanie jury.

Podczas mojej przemowy ;) 



8 komentarzy:

  1. Wow! Super, gratulacje! Moja koleżanka też brała udział, ale nie udało się jej. A jaki pomysł miałaś, jeśli możesz się podzielić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Stworzyłam klub fitness dla kobiet o każdym wieku. Dla każdego coś dobrego można tak powiedzieć ;)

      Usuń
  2. Gratulacje ;).
    Zapraszam : http://niebieskaizolda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, gratuluję! ^^
    U mnie był podobny konkurs, ale jakoś nie zachęcił mnie do wzięcia udziału :c

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)