12 cze 2015

słów - bez słów

       Dzisiejszy dzień jest dniem bardziej "pod górkę". Miałam dziś jedną nie przyjemną sytuację ale nie chcę o niej tutaj pisać. Pocieszeniem jest, że jutro jadę z moją mamą na zakupy i nie mogę się już tutaj doczekać. Oraz zbieram się już od dłuższego czasu na przegląd rzeczy w mojej szafie aby zrobić w niej porządek na nowe moje nabytki ;) Stare ciuchy będę chciała sprzedać przez internet ale na pewno o tym powiadomię was.



~dla uśmiechu, prawda, że słodki?~

6 komentarzy:

  1. Kochana, głowa do góry :-) mam nadsieję, że zakupy poprawią Ci humor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za wsparcie :* Jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy każdej kobiecie poprawiają humor !
    Słodki psiaczek !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda zakupy są najlepszym lekarstwem dla każdej z nas :)

      Usuń
  4. Cześć!
    Też jestem Gosia, z tego samego rocznika, szczęśliwa i poukładana również jestem. A czytanie książek i spędzanie czasu z najbliższymi to zdecydowanie najlepiej spędzony czas. Nie mogę się nadziwić, jak bardzo jesteśmy podobne! :)
    Jagódkowa powraca do blogowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Jestem pozytywnie zaskoczona i cieszę się że jest tutaj moja imienniczka ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)