8 wrz 2015

Jesień tuż tuż

Witajcie,

Dziś w pracy miałam dość dużo spraw, nawet nie było okazji aby spokojnie zjeść drugie śniadanie, ponieważ goniły nas terminy i musiałam z działem z dążyć wszystkie wypełnić przed czasem obowiązki. Jednak jestem zadowolona, ponieważ od nudy w pracy wolę nadmiar spraw do załatwienia :)

Tak więc, z racji zbliżającej się jesieni a nieuniknionej pogody jesiennej już we wrześniu, swój wolny dzisiejszy czas spędziłam na wyborze ciekawych stylizacji jak i oglądaniu ubrań na tę porę roku. Jest w tym zaleta, na zakupach gdy jakaś rzecz mi się spodoba z wcześniej wybranej stylizacji to od razu wiem z czym będę ją łączyć późniejszym czasie.









Moją miłością na zawsze pozostaną swetry, których mam w szafie bardzo wiele i którym na zakupem nigdy nie odmówię. Bo zawsze znajdzie się taki którego jeszcze nie mam :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;)